Holowanie i szarpanie

W modelu SG5 nie przewidziano tradycyjnego otworu na wkręcane ucho holownicze. Zamiast tego, umieszczono dwa ucha pod silnikiem, po obu stronach pojazdu, umożliwiające korzystanie z holowania lub unieruchomienia na lawecie. Należy jednak pamiętać, że przy intensywniejszym szarpaniu istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że ucha te mogą ulec wygięciu.

W przypadku mocniejszego szarpnięcia, istnieje alternatywna metoda, polegająca na przeciągnięciu liny przez oba ucha zlokalizowane z prawej i lewej strony. Ten sposób postępowania pozwala na równomierne rozłożenie obciążenia na dwa punkty, co skutkuje zminimalizowaniem ryzyka uszkodzenia. Mimo że ta metoda nie jest pierwotnie przewidziana, może stanowić skuteczne rozwiązanie w sytuacjach, gdy konieczne jest intensywne ciągnięcie SG5. Warto jednak zachować ostrożność i dostosować siłę holowania do możliwości konstrukcyjnych uchwytów, aby uniknąć niepożądanych deformacji czy uszkodzeń.